Saturday, December 5, 2009

情绪被你牵动

原来我的情绪还是会因你而有所改变的!你的一句话,可以让我的心情从高处掉到谷底。你所说的到底是出之关心还是试探我到底有没有改变?难道我有改变,我们就可以重新来过吗?答案是:不可能!!这个问题有很多朋友问过我,但是我可以很肯定很肯定的回答说不可能,因为我清楚你的性格!现在的你已经离我很遥远,很遥远,关于你的一彻一彻我都一无所知了!

1 comment:

  1. nothing is impossible~~ v cant get guarantee d future... mayb now u c, it cant b now~~ if 1day, both of u met after both of u lost contact?? it may b a 'yuan fen'...
    attitude wil change cause of a person.. it may b a person u love so much?? mayb~~
    u dun noe his recent bout him, but sometimes his thing will appear from other person?? haha..
    dun so sad oh, d sad time will past one day...
    u can make urself in a happy life after that...
    wish u enjoy ur life~~~

    ReplyDelete